PANDAS BOLBORETA E DETECTIVES VERDES

 GRÁFICAS  AMBIENTAIS
Estos son os gráficos dos controis medioambientais que levamos a cabo no centro. A partires do rexistro que fan as pandas bolboreta e os detectives verdes, facemos os gráficos para que todos/as nos avaliemos e tratemos de mellorar. Pois estes son:


 





“ A Panda Bolboreta coida do Planeta”

Comenzamos o curso escolar 2011-2012 co medio ambiente . Pero agora en xaneiro A Panda bolboreta e os detectives verdes imos coidar do planeta. Achegámonos ao símbolo da reciclaxe, ao seu significado, ao significado tamén das tres R ( Reduce, Reutiliza, Recicla). As cores dos contenedores. Incorporamos á rutina da aula a reciclaxe dos envases de yoghurt, bricks, papel; fixemos os nosos “contis” amarelo, e azul e cada semana reciclamos nos contenedores do cole  OS ENVASES E O PAPEL.
EMPREGAMOS AS TICS para descubrir e aprender-Aprendemos e descubrimos moitas cousas: o que se bota en cada contenedor, os residuos especiais que non se botan alí, senón en puntos limpos, aprendimos o que é un punto limpo, investigamos na Internet a través da pizarra dixital, vimos as imaxes e como funcionaban. Descubrimos residuos perigosos e o que se facía con eles, falamos dos perigos dalgunhas substancias como o mercurio, investigamos nas imaxes a contaminación dos mares, dos ríos, dos montes con moitos vertedoiros que contaminan o medio,…OS CONTOS E VIDEOS- traballamos moitos contos relacionados co medioambiente entre eles os dos Bolechas. Miramos cortos de Os animais e o medioambiente.
ARTE-Cos envases facemos na clase moitas cousas,xogamos e creamos. 
DESENVOLVENDO COMPETENCIAS: SOCIAL, MATEMÁTICA, AUTONOMÍA, LINGÜÍSTICA,…-Estamos a desenvolver dentro  do proxecto ambiental do centro o control de aulas e espazos ; os de infantil son as Pandas Bolboreta e os de primaria os Detectives Verdes. Levan rexistrando aula por aula e espazos comúns, se a clase está en orden, se non hai papeis no chan, se están as luces apagadas,...intentamos crear hábitos de coidado e respecto polo entorno, partindo do máis próximo. Os puntiños verdes, amarelos e vermellos son os aliados destes peques que non dubidan en chamar a atención se as cousas non están como deben. Observan, comentan, valoran o que ven e finalmente rexistran coa cor correspondente o que lles parece. Hai que decir que son moi xustos na súa avaliación. Resulta moi motivante esta actividade para eles, xa que os fai sentir responsables dunha tarefa importante.

TURNOS AMBIENTAIS


TURNOS
DETECTIVES VERDES
 PANDA BOLBORETA
OUTUBRO
NOVEMBRO
DECEMBRO
XANEIRO
XANEIRO
FEBREIRO
MARZO
ABRIL
ABRIL
MAIO
XUÑO
1º E.P
10-14
28-2/12
23-27/ 1
5-9/3

23-27
11-15/6
2º E.P
17-21
5-9/12
30-3/2
12-16/3
30-4/5

18-22/6
3º E.P
24-28
12-16/12
6-10/2
19-23/3
7-11/5

4º E.P
31-4/11
19-22/12
13-17/2
26-30/3
14-18/5

5º E.P
7-11/11
9-13/1
23-24/2
10-13/4

21-1/6

6º E.P
14-18/11
9-13/1
20-24/2
10-13/4

21-1/6

E.INFANTIL
21-25/11
16-20/1
27-2/3
16-20 /4
4-8 / 6